Google
 

30.9.08

Tid

Tid

Fortsetter du reisen gjennom tid til fortiden eller fremtiden, jeg tør si at tiden som sådan ikke eksisterer i det aspektet at hva vi kan måle er hva det tar for jorden å snu deg i solen ved å måle hvor lang tid hvis Vi har sollys på hver side av kloden for å deretter si til å vare en dag, i går kveld.


Deretter blir det tid hva tid? Måle hvor mye lyset har gitt oss sol, ingen tid som dette er bare en ulykke som appellerer til de ordene av den Hellige Bibelen; Hvis du spiser fra dette treet omkomme, slik at saken som skal måles er ikke det som trengs roterer rundt jorden i sin egen akse, men da tiden det tar for saken å oppløse, for eksempel til oss hvor mye snart bryte ned og komme til gammel til å dø senere hvis vi er heldige og har om lag 80 år som vi kunne måle denne gangen uten bruk av lys som gir oss sol, man kunne oppfinne et mål for nedbrytning i forskjellige år, men jeg er ikke finne opp gode og ikke å forvirre begrepet brukes årlig.


Så vi kan bare forestille seg at hvis det dag og den landbaserte ikke rotere på sin akse på samme begrep i vår tid ikke ville være det samme en dag går, en natt går, og hvis vi legger til at stoffet ikke er oppløst serie evig og tid som dette ikke var en ulykke som kommentar i første ledd.


Men vi er i stadig forfall før den forsvinner fysisk snakker så dette er vår sanntid, må du vente til de separerte vårt felt, slik at vi har å dø.


Så hvor er argumentene for forskere som sier, eller inspirert til å reise med den tiden vi sa dette ikke eksisterer som sådan bare nedbrytning av organisk materiale, ¿¿Hvor å gjenopplive en død mann? ¿¿Slik gjenopplive et helt samfunn av millioner av døde til å reise til fortiden?! eller ikke dø, og vårt område er alltid lever og bor i et kaos hvor jeg er døende, som blir født, og skriver hva vi leser på dette tidspunktet i ulike dimensjoner som noen hevder.


Jeg konkluderer med at tid i seg selv ikke vil være nødvendig å måle om vårt område var ikke dødelig, og vi var udødelig og vi hadde å holde seg ved makten så lenge som ikke mutate i vår holdning til godt eller ondt av det vi gjør fordi hvis de hadde lyst til å oppfinne en annen måte å si hver gang så snart endret hans hode til å tenke over småting som å være i gode og dårlige til å skje med

No hay comentarios:

Google