Google
 

30.9.08

זמן הגעה באמצעות II

זמן הגעה באמצעות II


האם זה הזמן בו אנו מטפלים? זהו סיפור שהכי עצוב כל זמן בסופו של דבר הכל הוא Riddles כפי שהם טוענים לדעת מה יקרה ב horoscopes (כל כך הרבה אנשים עם אותו סימן לכך לפי חוקי ההסתברות מאשר כל אחד הולך להוציא אותך מה זה מנבא)
בוא תסתכל בעבר לזוז דורות של כל אחד למשנהו עם מרצונו החופשי, עושה כל מה שאתה חושב היטב את המצב, תוך התמקדות למה כל חייו כדי להשיג את זה גם, קצת יותר מאשר לאחרים לא בסדר איבד כ דג על המדבר, על "מת", רציתי להגיע לנקודה זו, כי אולי הוא מת לנסוע בזמן אלוהים יאמר: Valla גילה את מכונת לחזור מאחורי; REVIVIERE זה דור שלם של 60s (שהוא אני יכולה לחשוב על שלי נכנס ברוך הוא מכונה) ואני יצטרך לעשות את מה שהם עושים, באותה עת, כך כל אחד ואחת הדור לעשות את מה שהם היו אמורים לעשות באותו זמן. זה נשמע לי כמו שאם הם היו פשוט programmable מכונות שאינן נזרק על הרצפה כדי לעשות את הרצון של הלהבה לחיים שוב על פני האדמה (כנראה כאשר חלק מן כבר נהנים לצפות beatified על גן עדן ואחרים גינו בגיהנום דווקא לא מנסה לעשות מה שהם עושים, כי אתה יודע מה אתה נוגע בהם) במקרה כזה לשעבר ועל אלה האחרונים יבואו מאוד כורחו לקרות שוב על ידי מציאויות אלה, אשר אינם סופיים.
לכן אני לא חושב שזה מגוחך לחשוב, בחזרה אל העבר מצביע על כך שניתן יהיה להחיות אנשים מתים, כי אין אלטרנטיבה אמיתית או על יקומים מקבילים עולמות שבהם אני עדיין עתה נולד, או אני גוסס. חוץ מזה אין זה סביר לחשוב כי אלוהים רוצה לעשות כזה דבר, כי לפי המזל שלנו לנפשם למרות שיש איבדו את הגוף עדיין קיים, גיהנום או גן עדן ב לעזאזל, ואת זאת אעשה את הזמן שנקבע על עילום ו או להחיות הם החזירו את גופו עד כמה נצחי השמים ואת אחרים הנצחית לעזאזל.

הבה מסתכל על העתיד של אלברט איינשטיין על טוען כי תאוריה כי משהו מעניין קורה דרך להעביר את הזמן מקום, במיוחד כאשר את מהירות יחסית חפצים אחרים, קרוב למרכז למהירות האור.
הזמן עובר לאט יותר מאשר לך למי כבר נשאר מאחור. אינך רואה את זה בתוקף עד שהם יחזרו לאותם אנשים יציב. נניח שיש לך אמר גיל 15 כאשר הם לעזוב את כדור הארץ בתוך חללית נסיעה כ 99.5% של מהירות האור, שהיא הרבה יותר מהר מאשר אנו יכולים להשיג היום, והחזיקו רק במהלך חמישה ימי הולדת שלך נסיעת שטח. כשתגיע הביתה בגיל 20, תגלה כי הם בכיתה שלך כל 65 שנים, בפנסיה, ואת הנכדים שלו נהנה!
בכך מסתיימת במובן מסוים, זה אומר שאתה כבר בזמן נסיעה. יש מנוסים רק חמש שנים של חיים, כאשר יש בכיתה מנוסה 50 שנים integers. זוהי דרך לעתיד של נסיעה במהירות רבה יותר מאשר 1 שעה לפי שעה.

הבעיה היא כי אלברט לא לקחת בחשבון שכדי להגיע זה מצב שבו אין ספק הזמן הייתי צריכה לעבור דרך לנצח את כל הקרקע של להיות העליון, עד כמה אני מודאג מדענים הם באים רק פעם אחר כדי למצוא משחק טוב שאין להפריכו ראיות של המין האנושי יודע מה Asaba מאמין באלוהים של כל מה שאני מאמין, ואת זה לנצח, כי הספינה שלו נוסע עם מהירות האור שלב אחד 5 שנים במובן מסוים כמו לא היו מתים הגוף שלנו הם מושחת אבל בתור צעד בשביל לנצח muffled במידה רבה את ההזדקנות.

נתונים בלתי אפשרי, מאחר במקום הראשון להגיע בשעה מסוימת מהירות עבור מה שאנחנו desintegraríamos של fuezas G.

No hay comentarios:

Google