Google
 

30.9.08

שעה

שעה

ממשיכים את המסע בזמן אל העבר או העתיד, אני מעז לומר כי הזמן שכזו לא קיים את היבט זה מה שאנחנו מדידה היא מה צריך בשביל הארץ להסתובב בשמש על ידי מדידה אם כמה זמן יש לנו אור שמש בכל צד של כדור הארץ עד כדי כך אומרים ביממה האחרונה, אתמול בלילה.


זמן מה לאחר מכן את הזמן? כמה מדידת אור נתן לנו סול, זה לא כמו פעם הוא רק תאונה כי להדהד עם אותן מילים הקודש של התנ"ך; אם זה לאכול מן העץ להאבד ולכן חשוב שיהיה נמדד הוא לא מה שנדרש לסובב על אדמת ציר בפני עצמו, אבל אז את הזמן הדרוש עבור לפרק את העניין, למשל לנו כמה בקרוב לשבור ויבואו הישן למות מאוחר יותר, אם אנחנו ברי מזל והגענו כ 80 שנים כמו שאנחנו יכולים למדוד הפעם ללא שימוש האור שנותן לנו את השמש, יכול היה להמציא מידה של הפרדה שונים שנים אבל אני לא ממציאים טוב ולא לבלבל את המונח משמש בשנה.


אז אנחנו יכולים רק לדמיין את זה אם יש היום ואת הקרקע אינה לסובב על ציר באותו מושג הזמן שלנו לא היה באותו יום עובר, לילה עובר, ואם אנחנו מוסיפים החומר הזה הוא לא נצחי decomposed סדרה ושעה כפי זו לא הייתה תאונה כי התגובה הראשונה של הפסקה.


אבל אנחנו נמצאים במצב של רקבון עד שהיא נעלמת פיזית מדברים אז זה הזמן האמיתי שלנו לחכות עד שהם לפרק השדה שלנו ולכן אנחנו צריכים למות.


אז איפה מי טיעונים של מדענים אומרים, השראה או לנסוע לפי הזמן אמרנו זה אינו קיים ככזה רק את הפתח של חומר אורגני, ¿¿כיצד להחיות את כמת? ¿¿כיצד להחיות את הקהילה שלם של מיליוני מתים לנסוע אל העבר? או לא למות ואת האזור שלנו הוא תמיד חי וגר בבית אנדרלמוסיה איפה אני גוסס, היותו יליד וכתיבה של מה שאנחנו קוראים בשלב זה בצורה שונה כמו המימד כמה תביעה.


אני למסקנה באומרו כי הזמן עצמו לא היה צורך למדוד אם האזור שלנו היה חמור ואנו לא היו נצחי והיה לנו הכוח לשמור על כל עוד זה לא להשתנות היחס שלנו כלפי דברים טובים או רעים של מה שאנחנו עושים בגלל אם הם עשו את רוצה להמציא דרך נוספת לומר כל הזמן תוך כדי בקרוב שונתה לחשוב במוחו של מטלות כדי להיות טובה או רעה כדי לקרות
español

No hay comentarios:

Google